First slide

FAQ - vy se ptáte, my odpovídáme

 

PRO ZÁKAZNÍKY

PRO PROVOZOVNY

FAQ - zákazník

Pro koho je tato služba určená?

Pro kohokoli! Může to být maminka, která zapomněla koupit sůl nebo firma, která pravidelně převáží v rámci svého města zboží do jiného skladu.

 

FAQ - zákazník

Jaké zboží si mohu objednat?

To záleží, v jakém městě vybíráte. Vždy je to však provozovna, která má se ŠUPTAM.CZ uzavřenou smlouvu. Provozovny postupně přibývají a i vy můžete svoji oblíbenou provozovnu doporučit, případně i domluvit s jejím majitelem možnosti rozvozu.

 

FAQ - zákazníkKolik a jak budu platit?

Cena rozvozu je různá. Sdělí vám ji prodejce nebo se ji dozvíte v případě připravovaného eshopu přímo na našich stránkách. Platbu si můžete domluvit s prodejcem nebo platit přímo u přepravce.

 

FAQ - zákazníkJak si zboží objednám?

V současnosti je to tak, že zavoláte do provozovny, která je označená logem ŠUPTAM.CZ a zboží si objednáte přímo u prodejce. Ten se postará o zbytek. Zboží připraví a objedná jeho dopravu až k vám domů nebo do kanceláře.

 

FAQ - zákazníkZa jak dlouho mi zboží přivezete?

To záleží na druhu zboží. Obvyklá doba je 60 - 75 min., ale u některých provozoven bude možné i expresní doručení v řádech 30 - 45 min.


FAQ - provozovnyPro jaké provozovny je vaše služba určená?

Pro všechny, které splňují požadavky přepravce (velikost zboží, váha a pod.). V kontaktech postupně naleznete přepravce ve vašem městě, s kterým si podmínky dohodnete.

 

FAQ - provozovnyJak dlouho trvá, než budu moci rozvozy nabízet?

V řádech dnů, v případě nutnosti i hodin. Kontaktovat přepravce můžete buď přímo nebo pro urychlení vyplnit formulář na našem webu.

 

FAQ - provozovnyKolik mě rozvozy mého zboží budou stát?

To záleží na vás. Můžete si nechat zboží rozvážet zdarma (dopravu platí zákazník) nebo můžete zákazníkovi na dopravu přispět. Vše je na domluvě s vašim přepravcem.

 

FAQ - provozovnyJak si objednám svoz mého zboží?

Od přepravce dostanete přístup na jednoduchý formulář. Tam napíšete adresu příjemce a částku, kterou má přepravce od zákazníka vybrat, případně čas doručení. Potvrzením formuláře se tato objednávka automaticky zobrazí u řidiče, který na ni okamžitě reaguje. Je to prosté!

 

FAQ - provozovnyAž bude hotový váš eshop, jak to bude fungovat?

Pak to bude ve vašich rukách. Dostanete přístup do eshopu, kde si můžete sám přidávat zboží, "uspávat" ho, upravovat ceny, dělat akce a podobně. Vše je ve vašich rukách!

 

FAQ - provozovnyMůžu si nechat převézt i jiné zboží?

Ano, můžete si objednat svoz zboží nebo materiálu mezi vašima provozovnama nebo třeba poslat bábovku vaší babičce. Vše v rámci jedné smlouvy. Musíte pouze dodržet dohodnutou váhu a rozměr balíčku. A samozřejmě to nesmí být nelegální zboží.

 


 

ŠUPTAM.CZ umožnuje provozovnám, které nedisponují vlastním rozvozem svého sortimentu, získat jej bezplatně a na profesionální úrovni!
Stačí se jako Provozovatel zaregistrovat do systému www.suptam.cz a šířit ve svém městě tuto novinku.

 


ŠUPTAM.CZ

  Zákaznicka linka 603 289 295
 

  Jaurisova 515/4
 140 00, Praha 4, Michle

 obchod@foodipsum.cz